work

Äntligen en lugn stund mellan jobb och ärenden. Beröm till mig själv som stressat mellan Näl - jobb - försäkringskassan - arbetsförmedlingen - apoteket och nu skickat iväg lite jobbansökningar innan jag ska (ironiskt nog) iväg med jobbet på sälj & service utbildning i Kungälv. Imorgon är det jobb 9-19 och det känns otroligt skönt att få jobba lite igen.
 
 
Andra återbesöket på näl idag (sedan operationen) och det såg fortfarande bra ut, dock en liten infektion på g, så jag fick en pencillinkur tills nästa återbesök. Känns helt galet att hela behandlingen snart är över, som tandläkare och liknande tjatat om i flera år. Nu ska jag slänga i mig något att äta innan det bär av mot Kungälv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0