Martini



4 dagar efter operation och det går sakta men säkert framåt. Älskar att man ser skillnad från dag till dag, det ger alltid en gnutta hopp. Förövrigt då? Börjar bli rastlös, har försökt tvätta ur mitt hår x antal gånger, men det vill inte bli något fräschare och jag har världens cravings efter mat mat och ännu mer mat. Igår lyckades jag äta lite potatismos, och mja, har man ingen känsel i underläppen och svårt att gapa så blir även det en utmaning. Börjar tröttna på glass/yoghurt/nyponsoppa/krämiga saker överlag och taggar tacos, lax, oxfile, bröd osv. 
 
Jag har även hittat den perfekta beskrivningen av hur jag känner mig. För er som är nyfikna: ladda ner appen "fat cam" - lägg till massvis med spännigshuvudvärk och One tree hill så har ni mitt liv just nu. Men, jag ska inte klaga. Mår väldigt bra jämfört med vad jag förväntat mig, och imorgon vankas det födelsedagsfirande. Då jag som ni förstår fortfarande är hyfsat sängliggandes blir det glassparty @ my place och de närmsta är välkomna. Om jag orkar ska jag ta mig ut på mission - köpa alla sorters glassar ikväll och få lite frisk luft. Har trots allt legat inomhus sedan i torsdags förutom en liten promenad till/från bilen på Näl. Nu, tillbaks till Oth. Pusss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0