smärta

 
Värktabletterna tog slut igår kväll och jag har ett flertal gånger vaknat av sån brutal smärta inatt, förmodligen har jag lyckats dra på mig en infektion efter operationen. Idag har jag iallafall fått utskrivet morfintabletter, ja då kanske ni fattar smärtan? och imorgon ska jag till tandläkaren för kontroll och hoppas nästan på att det är en infektion så att jag kan få pencillin också! Trotsade dock smärtan och tog mig iväg till gymmet idag, körde ett grymt body pump pass men fick gå ifrån zumban pga smärtan, så nu sitter jag här och väntar på att värktabletten ska ta. Hatar verkligen att något sånt ska dra ner en, speciellt när man har så mycket på gång. Och ja, jag saknar min fina pojkvän, på tal om bilden! Han är verkligen den bästa att ha när man egentligen bara vill gräva ner sig och gråta över skitsaker som en utdragen visdomstand, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0