Mar. 04, 2013

 

Har som vanligt hur mycket som helst att uppdatera om, men tiden räcker inte riktigt till. Efter ännu en helg fylld av festligheter i form av födelsedagsfirande, hotellmys och konsert i Malmö är det tillbaks till vardagen och rutiner på riktigt nu. Tror inte någon kan förstå hur skönt det är att inte ha något speciellt inplanerat på över en månad! Körkort, skola och träning står på schemat framöver och jag är mer taggad än nånsin.

 

Har vart riktigt effektiv idag och det känns toppen efter att igår känt mig otaggad på allt, mja man blir lite lat av att hela tiden bara göra roliga saker! Skola, plugg, övningskörning och gymmet är iallafall avklarat och nu väntar bara duschen för att sedan lägga mig med lite körkortsteori. Imorgon ser dagen ungefär likadan ut och på onsdag väntar Näl och operation (visdomstand). Hoppas det läker snabbt så jag kan komma igång med allt snabbt igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0