sommar

Haft tre otroliga veckor med studentfirande av alla dess former. Nu är jag dock nöjd om jag får till lite rutiner igen. Just nu är jag inne på min första jobbvecka i vuxenlivet och eftersom jag har ett galet roligt jobb kan jag inte klaga!  Håller även på att fixa iordning mitt sovrum för fullt, då jag var helt 100% på att jag skulle vara arbetslös efter studenten var jag också helt säker på att vägarna ledde till plugg i Stockholm. Dvs har mitt sovrum blivit stående som en garderob med en säng i ungefär! Än så länge är jag supernöjd och bilder lär komma upp när det blir färdigt. Idag väntas fransförlägning, samt bli av med mina klor till naglar innan jag ska iväg och träna för första gången på cirkus en månad! Det kan gå helt hur som helst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0