2013

Var definitivt ett tag sedan jag skrev här. Tanken var att jag skulle försöka uppdatera iallafall någon gång under tiden i Miami, men tyvärr fanns det varken tid eller tillräckligt bra wifi för det! Nu är jag hemma i kalla Sverige igen och försöker skaka av mig jetlagget som så gärna vill sitta i. Kan inte beskriva med ord hur galet bra hela Miami resan var, definitivt en av de bättre upplevelserna i mitt liv! Att jag även numera kan kalla mig själv för Bartender är inte heller helt fel! 
 
 
Efter en underbar mellanlandning hos min efterlängtade pojkvän har jag spenderat de senaste dagarna i skolan och på gymmet! Från att vara trippelbokad ikväll till att ha fredagsmys på gymmet i form av Zumba & Sh'bam med avslutning hemma i soffan, fick min kväll att gå från bra till toppen! Har förövrigt precis bokat både hotell och tåg till Stockholm, dit jag och Julie åker om bara två veckor för en hel helg fylld av träningsglädje och The Nike Blast! Typiskt mig att knappt hinna komma hem innan jag ska iväg igen. Som att Stockholm inte vore nog väntas även en tripp till Skåne och min efterlängtade roommate Emelie nästa helg! Life's all good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0