andas dans

Jag har egentligen så otroligt mycket att skriva och dela med mig av, men tyvärr så finns inte tiden riktigt där. Kan ju passa på att säga att jag haft en sjukt grym helg fylld av dans och träningsglädje! Helt otroligt vad kul det har vart. Stannade hemma idag för att vila upp mig lite, var helt förstörd på vägen hem igår och näst intill grät av trötthet, så dagens sovmorgon var nödvändig! Kroppen sa dock inte emot så mycket som jag hade trott så fick bli en sväng till gymmet för lite Body Combat och Crosstrainer! 
 
Som vanligt hinner jag knappt komma hem innan jag bokar något nytt. För tillfället sitter min underbara vän Elin och bokar oss en resa till Egypten i april! Vill verkligen komma iväg innan balen så jag tror absolut att det kommer bli toppen! 

Kommentarer
Postat av: fanny mohaha

FAN FÖR DIG OM DU INTE ÄR MED NÄR JA FYLLER!!!

2013-02-05 @ 21:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0