Trx

Efter en av de stressigaste veckorna på länge är min hjärna nu lite si sådär halvt kaputt, men trots det har jag spenderat ungefär hela dagen på gymmet med att köra igenom den nya Sh'bam realsen, pyntat och haft Sh'bam pass med lite hösttema (Do not try this at home, halsduk, vantar och stickad tröja fungerar inte under träning, SVETTIGT) och till sist blev jag medtvingad på TRX. Nu är jag heeelt slut och har precis fått i mig lite lax. Ska hoppa i duschen och sedan försöka packa lite innan jag bänkar mig framför The xfactor! Har haft så mycket annat att tänka på så jag inte ens har förstått att jag faktiskt åker utomlands redan på onsdag!? Så ja, dags att börja packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0