Fitnessfighten #4

Känner mig riktigt duktig som har stått emot denna dagen, trots hela fyra tillfällen då folk tryckt upp de dumma kanelbullarna i ansiktet på mig.. haha! Men oh vad jag ska baka kanelbullar direkt när fitnessfighten är över! Dag 4 är avklarad och det känns så galet bra. Körde på Body Pump, Sh'bam och Fitnessfightens träningsprogram idag och imorgon väntas det barndans och ytterliggare en dag av träningsprogrammet. Känner mig lite uppe bland molnen för tillfället, trodde aldrig att jag skulle komma till den punkten då träning blivit min stora kärlek i livet. Jag vet absolut inget bättre!! Nu är jag helt slut och sängen samt ett och annat avsnitt av PH kallar.. Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0