Hello 2013

Nu väntas det helt galet mycket roligt framöver! Har en underbar mamma som bjuder mig på en spa weekend på Sankt Jörgen Park Resort & även världens bästa pojkvän som tar med mig till London! Inte så pjåkigt att fylla år trots allt? Och som att det inte är nog väntas det massvis med festligheter innan dess, i helgen blir det mys med bästa Fanny, underbara Lina ska firas & bio står på schemat. Nästa helg åker jag även till efterlängtade Elin i Åhus där det vankas utgång! Känns verkligen som att tiden bara springer förbi, men just nu är det inget jag klagar på! 


Kommentarer
Postat av: emma

har du använt dig av någon speciell app? :)

2012-11-14 @ 07:29:02
URL: http://eemmafoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0