Tjuvstartar

Passade på att använda timmen som var över idag till att börja packa lite smått. Bara för någon vecka sedan sprang jag runt med panik över att jag inte hade några kläder att ta med till Turkiet och sedan dess har jag väl gått och småprovat ungefär hela min garderob + dragit fram massa gamla kläder, så nu var det hyfsat skönt att få bort den där stora högen som på något konstigt vis hunnit uppstå! Och ja, som vanligt lär jag dra med mig ALLDELES för mycket kläder, vet inte riktigt när jag har tänkt att hinna använda allt, speciellt när jag är sådan som hittar mina favoriter och sen får resten liksom bara hänga. Men men!

 

Känns förövrigt som att jag glömt bort vad ordet sovmorgon betyder då jag får ställa väckarklockan på ungefär alla mina lediga dagar. Imorse var jag som sagt uppe "tidigt" för att styla Linn till hennes bal och imorgon ska jag upp ännu tidigare för att styla Julia! Nu ska jag strax promenera ner till gymmet där det väntas fredagspuls, dvs ett "hemligt pass" och efter det är det träning med hela personalen som gäller innan det blir vidare till Butler's för mat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0