One Whey

Dagen har bestått av städning och träning, trotsade träningsvärken för tredje dagen i rad (?) och tog mig iväg till gymmet för lite Zumba, Shbam och PW. Fredagkväll och nu jag har precis laddat upp med lite proteinpulver (som faktiskt stillar mitt brutala godissug som precis tog i, One Whey = godaste!!!) och ska strax sätta igång med den sista städningen. Fredagkväll var de ja.. Känner att mina prioriteringar (träning, jobb) gör mig till en riktig party pooper, men förutom att jag missar en massa tid med mina underbara vänner, så trivs jag galet bra! Älskar verkligen att vara på gymmet, och den känslan ska man nog ta vara på! Nej, nu ska jag ta tag i världens största berg av kläder som ska hängas upp! C u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0