True Colors

Klickade precis in på Petra Tungårdens blogg där hon hade lagt in en musikvideo av Ane Brun. Alla känslor från sommarens skönaste konsert kom tillbaks! Solen brände i ryggen, mitt på ljusa dagen någonstans i södra Sverige, trötta efter gårdagen tvivlade vi på om vi skulle kika på just Ane Brun eller inte. Och om vi gjorde rätt val!! Jag personligen älskar DJ's och House konserter, men en sommardag som denna var Ane Brun perfekt. Nu har jag nämnt hennes namn hundra gånger känns det som, så kanske dags att ge er en glimt av henne istället! Min absoluta favoritlåt av henne (dock inte säker på om texten är hennes) är denna underbara - Ane Brun – True Colors. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0