håruppsättning

4 ifrån dagens hantverkslektion där vi har börjat jobba med hår igen, nu och ett par veckor framåt. Det gillas starkt faktiskt då jag tycker hår är roligare än smink! Jag fick även prova på att vara lite blond idag, tjusigt? Inte jätte kanske men suget på hårförlägning blev bara större, trots att det inte alls var min färg. Efter skolan åkte jag till torp för jobbintervju & för att sedan möta upp Johanna och vara lite smakråd. Såklart slutade det med att jag köpte mig ett halsband och mitt andra par solglasögon 2012 och la undan en helt underbar kavaj! Nu ska jag försöka få i mig en ipren mot min spränghuvudvärk innan jag går till min syster som äntligen kommit hem ifrån Gran Canaria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0