winter winds

Har haft fullt upp hela helgen, därav den dåliga uppdateringen! Men det kompenserar jag genom att bjuda på lite bilder. Har vart en riktig tjockis helg med massa gott. I fredags var Linnea här och vi bakade som sagt kladdkaka, riktigt mysig kväll! Igår var jag uppe med tuppen (kändes det iallafall som) för att följa med Fanny till Friskis. Efter lite fuego åkte vi ner till Mortens där det blev lunch och senare på kvällen gick vi och köpte thai och bänkade oss framför Gladiatorerna. Idag vaknade jag upp hemma hos Fanny och efter ett par timmar tog jag mig iväg för att först köra lite Zumba på Sportlife och sen Sh'bam på Motionshuset! Nu är jag helt slut och som vanligt på söndagskvällar är det bara att ladda om inför den kommande veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0