the greatest pleasure in life is doing what people say you couldn't do

Är helt slut. Var uppe med tuppen imorse för att ta mig iväg till gymmet och barndansen. Efteråt provade jag som sagt vattenmassage, kan väl inte kalla det massage men det var riktigt avslappnande! Sedan blev det 30 min powerwalk innan 60 min Zumba. Efteråt visade Julie mig lite nyttiga saker ang. salarna och personalrummet, så nu börjar jag sakta men säkert lära mig hur allt fungerar på Sportlife! När jag kom hem hann jag inte mer än att duscha innan jag däckade i sängen och lyckades sova i 2 timmar. Som sagt, är verkligen helt slut! Så nu har jag spenderat kvällen framför She's the man och Gladiatorerna med mamma och ska strax bänka mig framför naturkunskapen. Älskade lördag, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0