make the changes to finally get where you want to be. you will thank yourself later

Kom precis hem ifrån gymmet efter lite jobb och barndans, såklart kunde jag inte stå emot så blev ett Body Jam pass efteråt! Har egentligen haft träningsvärk i ett par dagar nu men jag fattar inte vad som hänt, måste vara något fel på mig.. träningsberoendet börjar tränga sig på! Imorgon kör jag ännu ett barndans pass, sedan hade jag även tänkt unna mig lite vattenmassage innan Zumban! Dagen idag har vart riktigt bra. Startade med att jag gjorde manikyr och spamanikyr på Julia som var på besök innan vi gick över till skuggning och hår. Sedan gjorde vi klart vårt samhällsarbete, äntligen!!! Och sist men inte minst blev jag även klar med Engelskan. Helgen blir lugn och om en timme drar jag mig bort till min syster för att spela lite Wii. Det ska även övningsköras under helgen så håll er ifrån vägarna! Hehe. Hmm.. ja, förövrigt så säljer vi just nu ljus för klassen så om någon är intresserad av att sponsra våran klasskassa och BRIS eller bara sugna på att uppdatera ljusstaken där hemma med något förgglatt kanske, så är ni välkomna att höra av er till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0