relief

Har haft en super mysig långhelg tillsammans med min underbara pojkvän, fredagen bjöd även på lite julmys med min kära syster! I söndags tog vi oss iväg för att kika på mina söta danselever och deras avslutningsshow, går verkligen inte att motstå den där "stolt hönsmamma" känslan! En paus från träningen blev det även i helgen och det där med att tänka på vad man äter har jag släppt för år 2012. På torsdag åker jag ner till Skåne och sedan vidare mot Miami på lördag, där jag blir kvar i 4 veckor. Känns helt galet! Idag har jag iallafall lyckats beta av de tre kurser som avslutas nu innan jul samt alla uppgifter som ska vara gjorda och nu har jag precis bäddat ner mig i sängen. Tänkte passa på att ladda om inför morgondagen som faktiskt bjuder på min sista skoldag för detta året! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0