the sky isn't always blue, the sun doesn't always shine. So it's okay to fall apart sometimes, but always remember to get back up again

Skriver väl ungefär ett inlägg om dagen på bloggen.. men av någon anledning slutar det alltid med att jag håller inne delete knappen. Så nu kanske det är dags att faktiskt publicera ett! Efter världens förkylning känner jag mig äntligen på topp igen och ska strax ta mig iväg till gymmet för en powerwalk och lite Zumba! Skulle egentligen jobbat i Stenungsund idag, men det var inte förän ett par timmar sedan som de insåg att de faktiskt är lov så jag blev ledig. Idag har jag även hunnit provstyla Julia inför balen och sprungit några ärenden. Fick även ett klartecken från chefen, så den 5-6 Maj är det Sh'Bam utbildning som gäller och imorgon ska det skrivas ännu ett avtal!! Så nu är jag väl lite utav lyckligast på jorden. Imorgon blir det dans hela dagen innan jobbet och på torsdag åker jag till Skåne. Tror det blir en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0