lyckorus

Jason Mraz – I'm Yours måste nog vara den enda låten som jag aldrig lär tröttna på, kom på mig själv med att gå och sjunga till den påväg hem ifrån gymmet. Förhoppningsvis var det ingen i närheten då jag hade headset och inte ens hörde mig själv.. hehe. Förutom lågt blodsocker på Zumban var det sååå skönt att få träna igen, trots att det bara var en vecka sedan. Kände mig som en duracell kanin så mycket energi jag hade, hoppas verkligen att jag inte blir sjuk igen nu! Förövrigt sitter jag med slinghätta och blekning i håret och hoppas på att det inte blir allt för gult, vet inte varför jag alltid är i behov av förändring? Men men, får hoppas på det bästa :-) Nu ska jag invänta Big Brother och sedan skölja ur håret, imorgon blir det upp tidigt för massa dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0