I love my job

Igår var det som sagt show på Svenska Mässan. Det var riktigt roligt och allt gick super bra, är så stolt över mina små smurfar! (De dansade till en smurfmix). Instruktörernas inlednings och avslutnings uppträdande gick också super och jag lyckades allt få en vals med Funky björnen uppe på scenen! Och när vi endå håller på kan vi ju nämna Danny.. finns det något sexigare än killar som kan dansa? Tror då inte det! Idag har jag redan hunnit avsluta 3 skoluppgifter, så skönt!! Trots att det är valborg blir det nog lugnt för min del ikväll, Zumba och Spinning står på schemat! Ska även försöka träna lite på Sh'bamen och på ett par låtar till Criminal Dansföreställningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0