Bloggtorka

Lär inte bli någon super bra uppdatering från min sida de närmsta veckorna då jag har galet mycket för mig, som ni ser i inlägget under. Allt känns förövrigt väldigt bra just nu och jag har lyckats hämta mig hyffsat efter förkylningen så nu blir det nya tag! Har väl egentligen massvis att skriva om, men lusten att blogga verkar ena ha flugit ut genom fönstret, så ni får överleva. Lever även på gamla bilder ifrån mitt bloggarkiv just nu så det får ni också dras med. Bilden ovan är tagen på en sida ifrån min almanacka ifrån 2010. Så ja, ni förstår! Nu blir det någon mysig film och imorgon är det sista skoldagen innan lov! Känns helt okej. Natti :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0