everyday is a new beginning. treat it that way, stay away from what might have been and look at what could be

Har spenderat dagen hos Johanna i hennes nya fina lägenhet! Gjorde klart en engelska uppgift och kan ju säga att den blev riktigt bra! Imorgon är det ännu en jobb intervju som gäller, lite smått nervöst eftersom att jag inte hunnit få svar från förra veckans dans audition gällande ett jobb men det löser sig väl på ett eller annat sätt! Ska även hämta ut mina efterlängtade klackar imorgon, så nu hoppas jag bara på att jag kan gå i dem också, men får säga samma sak där, det löser sig på ett eller annat sätt! Förövrigt känns allt väldigt bra just nu och det är mycket som händer hela tiden så jag är nöjd. Vill ta mig iväg någonstans men allt som planeras fortsätter bli uppskjutet, så förhoppningsvis tar någon tag i det snart! Nu: film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0