the most rewarding things you do in life are often the ones that looks like they cannot be done

Kom precis ifrån duschen efter ännu ett Zumba pass, denna gången stod även jag på scenen! Var riktigt roligt men sjukt jobbigt eftersom att man måste ge 110% hela tiden, och ja, svettigt blev det, kände hur jag gled runt där bredvid Julie och mitt i passet lyckades jag vurpa! Haha, men trots det kändes det väldigt bra och nu längtar jag tills jag får ha mitt egna pass! Helgen förövrigt har bestått av bl.a. Black party i fredags och mys med thai och annat gott igår! Riktigt bra helg! Nu laddar jag om inför näst sista skolveckan och ännu mer träning! Ska även försöka trycka in en liten shoppingtur till göteborg på lördag! mja

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0