Lyckorus

Dagen började med sovmorgon, för att sedan ta mig vidare till praktiken. Helt galet vad jag trivs där, helt underbar personal! På lunchen fick jag ett samtal ifrån Bliss Dance Acedemy, som jag var på audition/jobbintervju hos för 2 veckor sen, och det visar sig att jag ska åka hela vägen till kungsbacka imorgon för att skriva avtal och få information om mitt nya jobb! Så nu har jag lyckats dra på mig två instruktörsjobb! Längtar!
Efter praktiken gick jag en sväng på torp, hittade absolut ingenting. Fick dock köpt mig uniq one och colourbomb, två helt underbara produkter för håret! Lyckades även få med mig en locktång som vi har i salongen i skolan som också är helt underbart bra! Nu ska jag sätta på någon mysig film och njuta av min hemmagjorda och faktiskt nyttiga sorbetglass som jag gjorde för en stund sen!


P.S, det är fredag imorgon, kan det bli mycket bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0