20.22

Göteborg och mellandagsrea när man har körtelfeber var väl kanske inte den smartaste idén, men förutom att det var sjukt mycket folk gick det hyffsat bra! Hittade inte så mycket som jag hade hoppats på men kom endå hem med bl.a. en jacka, ett par kängor, två väskor, en klänning och några linnen + några smycken. Imorgon blir det dock en sväng till torp innan förberedelserna inför kvällen börjar, förhoppningsvis blir det inte superstressigt! Har precis målat naglarna, nopprat ögonbrynen och beställt jackan som jag nämnde igår!! "Faux sheep fur coat", längtar! Skulle dock ta 3 veckor men aldrig fel att ha något att se framemot! Nu ska jag testa lite frisyrer tills imorgon, varför har jag kort hår??? asdfgh.
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0