Cozy




Måste verkligen tipsa om Chanels nagellack. Aldrig vart så nöjd över mina naglar (utan nagelförlägning osv vs) som första gången jag testade Chanels röda i London! Tänk dock på att starkt pigmenterade lack drar ihop sig, så "förslut" det vid nagelkanten så slipper ni vita kanter.
 
Som ni ser så myser jag mest runt i lägenheten just nu, sjukskriven som jag är. Målat naglarna, plockat iordning lite och nu väntar jag på underbart sällskap! Har bestämt mig för att vara med och hålla dansklass på fredagar månaden ut trots min sjukskrivning och ska även höra om jag får köra någon utav mina egna klasser redan nu. Kan inte förstå att jag gjorde en så omfattande operation för bara 1,5 vecka sedan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0