pain

Större delen av dagen har spenderats på Näl, där jag opererade bort en av mina visdomständer. I februari ska ännu en till bort. Efteråt utnyttjade vi timmarna innan bedövningen släppte och åkte en sväng till Överby för lite tröstshopping till mig själv, trots att jag var lite smått förvirrad efter att ha fått lugnande tidigare så fick jag allt med mig lite smått och gott hem. Nu har bedövningen släppt och det gör riktigt rejält galet jätte ont. Fick som tur var i mig en Milkshake förut, skulle kunna döda för att få i mig den där kycklingsalladen från Cactuz som står och väntar på mig i kylskåpet.. Förstår mig verkligen inte på alla som svälter sig? Mat är livet! Får inte heller träna på ett par dagar, kanske tur det då jag endå är jobbigt förkyld och inte bör träna trots att jag vill.. Nu ska jag lägga mig framför någon film och hoppas på att jag klarar av att äta snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0