wiiiii

Med världens träningsvärk bestämde jag mig för att beta av en hel kurs idag. Tog mig iväg till skolan en andra gång för dagen där jag kompletterade ett historia prov, för att sedan gå hem och bänka mig framför två hemtentor av samma ämne. Nu mina damer och herrar kan jag glatt säga att sista uppgiften i kursen är inskickad!  Detta firas med en sväng till min syster där det väntas trevligt sällskap. Imorgon står det jobb på schemat och sedan är jag även hembjuden till diverse vänner men det lutar åt att stanna hemma för att även beta av de sista teoretiska uppgifterna jag har för terminen. Helgen bjuder också på personalmiddag, träning och övningskörning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0