Amazeballs

Har bränt av en riktigt effektiv vecka samtidigt som jag större delen av tiden också legat hemma med enorm smärta efter visdomstandsoperationen. Men nu är båda avklarade och nu väntas bara käkoperation om ett bra tag. Jag har iallafall fått iväg ett par kompletta ansökningar till några skolor som jag är sugen på samt lite jobbansökningar nu när jag legat hemma & äntligen hittat exakt det jag vill göra det närmaste året. Dock är det en "lång" ansökningsprocess så det gäller att hålla tummarna. Allt rullar förövrigt på väldigt bra nu och jag trivs som bara den! Nu väntas städning, betade av en hel del igår så inte jätte mycket kvar som tur är, sedan blir det iväg till gymmet för spinning & pump! Älskar att inte ha något inplanerat under helgerna & bara göra det som faller en in, var ett bra tag sedan jag hade det såhär så jag njuter för fullt!! 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0