21th of April - 9th of June

Efter en toppen vecka i Egypten tillsammans med min fina vän Elin är jag nu hemma i Sverige igen. Jag har överlag fullt upp och idag inväntar jag mina sista fem skoldagar samt en tripp till Stockholm med klassen den kommande veckan. Sedan är det jobb som gäller och förutom min egna bal i maj, ska jag även på ännu en veckan efter, innan jag och min underbara klass tar vårt pickpack och åker till Magaluf. När vi kommer hem igen går vi direkt in i studentveckan och avslutar sedan i topp med festivalen Summerburst. Förutom detta väntar jag också spänt på antagningsbesked ifrån en av de skolor jag sökt, då min vilja främst ligger i att komma in på den. Bloggtorka, ja, och bättre lär det inte bli nu när jag har såpass fullt upp! Men det är roligt att se att så många trots ingen uppdatering alls kikar in här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0