sometimes the best way to appreciate something is to be without it for a while

Var uppe tidigt imorse men kände att huvudvärken tog emot så jag var dum och hoppade över terminsplaneringen på Sportlife och gick och la mig igen. Så nu har jag precis vaknat.. och imorgon är det skola. Lite smått ångest, speciellt nu när jag aldrig kommer somna inatt. Börjar förövrigt bli trött på att inte få träna, trodde att mina 3 veckor utan ansträngning snart gått men nejdå jag har hela 2 veckor kvar.. jag dör lite. Speciellt när jag knappt klarade av att springa några 100 meter från bion till bussen i Göteborg igår utan att få tryck över hela bröstet och smärtor i lungorna. Har iallafall fått ett personalkort på Sportlife, så nu måste jag en sväng till Motionshuset någon dag för att säga upp mitt där! Känns hyfsat bra faktiskt. Nu blir det frulle!

Kommentarer
Postat av: emma

vad för pass ska du ha på sportlife? :)

2012-01-08 @ 20:14:40
URL: http://eemmafoss.blogg.se/
Postat av: emma

vad för pass ska du ha på sportlife? :)

2012-01-08 @ 20:15:18
URL: http://eemmafoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0