mig själv

Denna terminen har jag bestämt mig för att ja, vara rent av egoistisk och satsa fullt ut på mig själv. Träna, jobba (mitt jobb är dock träning..) och göra det som jag mår bra av och som är till min fördel. Självklart ska jag umgås med mina underbara vänner som får mig att må bra! Men något jag fick lära mig under 2011 var att bli självständig och att inte vara beroende av någon annan, och det har blivit en viktig egenskap för mig. Att kunna shoppa själv en hel dag utan att vara tvungen att smsa sin pojkvän/bästa vän om råd, att kunna träna flera timmar utan att behöva kika in på mobilen för att se om någon vill en något och att sedan kunna ta ett långt bad och bara slappna av utan att oroa sig över någon annan än sig själv! Och ja, som sagt så ligger träningen på första plats för mig just nu, så jag och några tjejer som jag jobbar med på Funkykidz bestämde oss för att uppdatera våran träningsgarderob, finns det något mer taggande än att vilja träna bara för att man ska kunna använda de där nya skorna eller det nya linnet? Så efter nästa löning drar vi raka vägen till Freeport Outlet i Kungsbacka för att tagga inför våren och införskaffa oss lite nya träningskläder! Då ska jag äntligen slänga mina harem och den där fyrkantiga tshirten åt sidan och ta fram alla kvinnliga former ;-)


La även till ett nyårslöfte igår, minst en gång i veckan ska jag dra på mig mina tighta jeans och lära mig att vara bekväm i det!
Hatar tights/leggins över allt annat men endå är det de jag drar på mig varje dag? Time for a change!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack för ett peppande inlägg! Inspirerade mig:)

2012-02-03 @ 18:23:10
URL: http://angelicadahlman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0