Käkoperation

Tröttast i världen har jag precis kommit hem ifrån mitt första återbesök på näl efter operationen. Allt såg bra ut och de satte mitt bett på plats (flyttat underkäken och musklerna drar den tillbaks) så nu är jag fastspänd med mitt "nya" ansikte. Känns jätte bra! Är fortfarande väldigt svullen, fast ändå inte svullen alls jämfört med vad jag varit. Tänkte att jag, när jag själv inte direkt ser svullnaden längre, ska visa er lite bilder. Under veckan sedan operationen ser man skillnad från dag till dag och det känns otroligt skönt att det faktiskt går så fort! 


Jag har knappt sovit inatt, så nu ska jag faktiskt sova ett par timmar innan det blir iväg till Ikea med min blivande sambo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0