Mar. 11, 2013

En morgontrött med skrynklig skjorta & kvällens måndagslyx i form av smoothie. Är helt slut efter att ha gått på högvarv hela dagen, koffeinberoende som jag lyckats bli av alla Celsius på gymmet är det guld värt att ha fått hem fitnessgurus Heat, tackar definitivt dem för att jag hållt energin uppe all day! Nu har jag dock hunnit bli riktigt seg & istället för spinning som var tanken fastnade jag med plugg här hemma. Dock skönt att börja få ordning på saker & ting, ska försöka göra klart alla slutuppgifter nu så snart som möjligt så att jag sedan kan lägga all fokus på körkortet! 


Kommentarer
Postat av: emma

Vad är Heat? och vad är det bra för? :)

Svar: Heat ökar syreupptaget, är vätskedrivande och gör en överlag piggare! Gå in och kika på fitnessguru.se för bättre beskrivning!
None None

2013-03-12 @ 09:11:01
URL: http://eemmafoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0