känsla

Dagarna rullar på och efter en helt galet rolig helg har jag haft fullt upp med skola, träning och körkortet. Sara har lurat in mig på något träningsupplägg som vi ska köra framöver så lär bli mycket tid på gymmet. Imorgon åker jag till Göteborg för att vara modell för Stylist SM och sedan ska resten av helgen spenderas med underbara vänner, träning och kanske lite plugg! Om knappt 3 veckor åker vi till Egypten och när jag kommer hem väntas det slutprov i skolan och även den sista skolveckan! GALET. Min nya studentklänningen samt studentskorna är även införskaffade och en liten fågel viskade i mitt öra att även studentmössorna finns att hämta ut nu. Känslan är helt obeskrivlig! Nu ska jag strax möta upp Fanny för att sedan kika på Rana och Eminas modevisning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0