feeling

Ikväll somnar jag med en lättnad. Ibland är det alldeles för lätt att glömma bort hur unga vi är, hur mycket vi har framför oss och att allt, faktiskt inte behöver vara nu nu nu. När vi går dag in och dag ut och stressar, över kärlek, vänner, familj, jobb. Imorgon väntar min sista arbetsdag och sedan ska jag fira in det nya året med de bästa, bara vara och njuta av vilket bra liv vi faktiskt har, trots att det ofta är lite för lätt att bara se det negativa. På torsdag åker vi till Köpenhamn, för att sedan flyga mot varmare breddgrader - och jag ska åka med gott samvete och en bra känsla, som idag äntligen har infunnit sig! Gott nytt år vänner, ta vara på varann :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0