"träning är hälsa, hälsa är livet, jag lever livet"

Förutom den knappa tiden med mina vänner, måste jag åter igen påpeka att allt känns så galet bra just nu!! Dagen idag började ganska halvdant, kände mig lite som en zombie i skolan och tänkte egentligen köra på en vilodag. Men efter en stund med underbara Elina och lite pizza kom all energi tillbaks, så istället för att vila blev det 60 min Body Pump och 45 min Sh'bam! Har haft en galen träningsvecka, hela 14 pass bara sedan i fredags? Känns bra och är så galet pepp på allt som har med träning att göra just nu. Inte mycket till liv men jag trivs! Nu ska jag plocka iordning lite här hemma innan jag bäddar ner mig, imorgon är det redan fredag igen! wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0