winter

Passande till det kalla vädret ställdes klockan om till vintertid idag. Njuter lite extra mycket av tanken om att jag faktiskt åker till Miami redan om 1,5 månad!! Känns lite halv jobbigt också, vill helt plötsligt t.ex. fira nyår hemma extremt mycket, trots att det brukar vara riktigt överskattat. Men men, idag har jag iallafall fått mig min efterlängtade tur till Torp, köpte mig ett par grymma träningstights och en blus, samt fixade lite inför min pojkväns födelsedagspresent! Tror det kommer bli super! La även undan en vinterjacka som jag förhoppningsvis ska lyckas få mamma att köpa till mig, om jag har tur! Ett Sh'bam och ett Body Pump pass är även avklarat för dagen så jag är nöjd! Längtar förövrigt ihjäl mig tills på onsdag och efter mitt hjärta, ska bli så underbart bra! Nu kallar duschen, Ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0