waiting

Hello guys, känner mig fortfarande ganska trött och hängig, funderar på om jag möjligtvis håller på att dra på mig en rejäl förkylning, men så får vi hoppas att det inte är! Trots det hoppade jag in och tog 6-8 års gruppen igår samt körde mina 2-3 års grupper imorse. Men, som om det inte var nog där, lite Sh'bam och Zumba fick det också bli. Satte nog personligt rekord idag och lyckades spendera hela 7,5 h på gymmet! Det ni. Självklart inte bara träning utan mestadels gott sällskap av mina underbara kollegor! Nu har jag precis kikat på Step Up 3D för femtioelfte gången och kämpar för att inte somna. Är verkligen dödstrött. Imorgon blir det äntligen en sväng till Torp samt Sh'bam och Body Pump. Lite mys med efterlängtade Linnea väntas också! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0