bestie

Sitter i skrivandets stund hemma hos min fina pojkvän, som dock är iväg och jobbar natt. Kanske bra det för nu har jag äntligen fått ta tag i lite skoluppgifter! Känns skönt att få träffa lite folk iallafall, har legat hemma i två dygn och bara dött framför serier som vanligt när jag inte är i toppskick. Svullnaden efter visdomstanden är BRUTAL, funderar på att visa er någon bild men tror ni får nöja er med att tänka er en hamster blandat med en snubbe från family guy! Lever iallafall på värktabletter, förhoppningsvis är både svullnaden och det onda borta inom en vecka. Imorgon ska jag till min efterlängtade Elin i Åhus, hade inte alls räknat med att ha så ont eller vara så svullen så tanken var att vi skulle gått ut i Kristianstad, men nu lutar det åt mys istället, men vad gör det när man har världens bästa sällskap? Nu ska jag fortsätta plugga och hoppas att mitt hjärta kommer hem lite tidigare ifrån jobbet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0