you should be dancing

Finner inga ord så trött jag är just nu. Kan ju säga att det inte var super smart att trotsa benhinneinflammationen och skippa joggingskorna när man skulle dansa i 9 timmar. SMÄRTA. Ja. Flår gör jag då också, 2 dagar med sol räckte för att jag skulle hinna både bränna mig och tappa all hud. Det var den negativa delen. Nu till hur skön denna dagen har varit! Den första av tre presentationer är avklarad och jag hoppas att det går lika bra imorgon! Lär vara mörbultad efter denna helgen, men det är ingen vila som väntar för min del för redan nu på fredag är det Criminal Dansföreställningen, som i sin tur betyder rep, rep, rep och rep. Men jag får väl njuta av tanken på att jag faktiskt åker till Turkiet om 2 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0