SH'BAM

image description

Igår var jag hurtig och tog mig iväg till gymmet hyfsat tidigt för att gå igenom Sh'Bamen, sedan skyndade jag mig hem för att göra två provstylingar inför de kommande balerna i helgen! Kvällen blev lugn och imorse var jag uppe med tuppen för att fixa iordning inför Showkidz avslutningsshowen som gick av stapeln idag! Allt gick super och alla barnen är så duktiga, man blir lite av en stolt hönsmamma när man jobbar med barndans haha! Efteråt körde jag även idag igenom Sh'bamen en stund och nu har jag tagit det lite lugnt hemma och njutit av det fina vädret. Om ett par timmar ska jag tillbaks till gymmet för att köra igenom passet ännu en gång med Josefina och Alexander, redan på torsdag är det premiär!! wop wop. Insåg precis att det inte blev något vettigt av det här inlägget men som ni kanske förstår ligger all fokus på just Sh'Bam :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0