pursuit of happiness

Så, alla som klagar på SJ eller Västtrafik, har ni provat att åka med Skånetrafiken? Gårkvällen bjöd på ersättningsbuss ifrån Laholm till Göteborg, missade två bussar hem inkl. den sista. När jag trodde att livet ungefär skulle gå under och att jag skulle få spendera natten med alla uteliggare på centralen fick jag iallafall ett sms av Mamma som var påväg. Guld värt! Nu har jag precis packat om lite inför Oslo och tänkte bänka mig ute i solen en stund innan det bär av till gymmet! Trots ett par riktigt bra dagar i Skåne är det galet skönt att vara hemma igen och även fast jag packat för 2 veckor känns det bra att jag faktiskt inte blir kvar i Oslo längre än tills på måndag! Ska dock bli underbart att träffa Fanny och få ta med henne hem till Uddevalla!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

pusspusspuss mallsan balsam!

2012-07-20 @ 20:45:24
URL: http://secondstore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0