Marching bands of Manhattan

Jag utan att planera fungerar inte. Så nu är jag äntligen super nöjd med hur resten utav min sommar ser ut, planerad! Dock känns det lite tråkigt samt stressigt att jag bara har en oplanerad helg kvar innan det är dags för skola igen. Jag hade ju planerat att ha hela sommaren oplanerad. Haha! Nu väntas det iallafall bl.a. Göteborg, Båstad, Oslo och Liseberg. Ska försöka få in en sväng till Skagen och möjligtvis någon tur till Skåne också! Trivs super bra och är glad för allt roligt som jag får uppleva hela tiden! Sedan blir det dock till att hålla i pengarna, 5 månader kvar tills jag lämnar Sverige för 4 veckor i underbara Miami! 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Klaaart! Jag har lagt ut det på bloggen nu, de är megasmaskiga! :D

2012-07-11 @ 17:28:58
URL: http://elinoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0