2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Var på festival! Siesta och Peace&Love
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Minns inte vad jag hade för nyårslöften, så antagligen inte..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej
5. Vilka länder besökte du?: Danmark, Bulgarien, Turkiet och Grekland!!
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha mer av 2012?: Finns nog en hel del!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?: 13 februari
8. Vad var din största framgång 2011?: Kanske att jag lärde mig så mycket om mig själv och olika relationer.
9. Största misstaget?: fyllemisstag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Inte jätte sjuk, förutom nu förra veckan!
11. Bästa köpet? Ingen anning faktiskt
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Resor tror jag!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Nej? ... haha! sorgligt nog
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Hela Veronica Maggios skiva från 2011,
Titta när jag dansar, Champagne Showers, Fest hos Mange, On the floor osvosv..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tränat kanske!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Ingenting
18. Hur tillbringar du julen?: Med släkten
19. Blev du kär iår?: Nej
20. Favorit program på tv?: 90210
21. Bästa boken du läste i år?: L.A Candy
22. Största musikaliska upptäckten?: House. Svenska björnstammen, Rebecca&Fiona, Skrillex, Avicii, Adele?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Önskade mig ingenting!
25. Något du önskade dig men inte fick?: Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?: Spenderade dagen med underbara vänner!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Självklart!!!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?: Jadu..
29. Vad fick dig att må bra?: Träning och nya upplevelser!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Kan inte komma på någon just nu...
31. Vem saknar du?: Alla underbara nere i Åhus
32. De bästa nya människorna du träffade? Kanske P&L gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0