20.06

Tänkte lägga ut lite bilder ifrån trerätters middagen i fredags, men tyvärr så samarbetar inte internet och iphoto så det kan dröja ett tag till! Första skoldagen på en ny termin och det känns faktiskt hur skönt som helst. Första riktiga snön för denna vintern kom även när jag var påväg hem förut! Väl hemma däckade jag på soffan efter en natt utan sömn och nu har jag förflyttat mig till sängen för lite filmmys innan jag ska försöka somna igen! Körtelfebern går mig dock på nerverna rejält just nu, gör ont i bröstkorgen och runt mjälten nästan hela tiden och jag vill så gärna vara iväg på utbildningen i helgen egentligen. Jaja, nu ska jag göra lite té och sätta på en mysig film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0