20 sanningar om mig

1. Jag är beroende av mina ögonbrynspennor!
2. Jag har väldigt höga amibitioner.
3. Antingen USA, Malta eller Austrualien, jag ska ifrån Sverige efter studenten!!
4. Jag läser till Stylist, men lägger knappt någon tid på just smink & liknande utanför skolan.
- Jag tvättar ansiktet med sminkservetter eller tvål och 70% av mitt smink består av billiga H&M produkter eller liknande.
5. Resor, kläder och inredning är mina största passioner.
6. Jag har de senaste fått världens positivaste inställning, och kan seriöst bli sur om någon är negativ eller nedlåtande över något.
- Antagligen för att jag själv är rädd för att bli sur och deppig.

7. Jag suger på att ta mig upp på morgonen, är nästan helt omöjligt ibland (oftast).
8. Jag hatar att ha fel eller att göra fel.
9. Jag skulle kunna döda för att arbeta som DJ. 
- När jag har tid & pengar ska jag försöka ta mig iväg på Dj utbildning!

10. Jag har aldrig haft en riktig bästa vän.
11. Jag antar att man kan säga att jag har handfobi.
12. Jag är beroende av Facebook och jag hatar att jag är det.
13. Jag är även sko beroende. Eller shopaholic rentav.
14. Jag blir tomat röd i ansiktet när jag tränar eller anstränger mig överhuvudtaget.
15. Jag ångrar på ett sätt att jag valde linjen som jag läser eftersom att jag behöver utmaning.
- Ibland saknar jag helt ärligt att ha någonting att plugga till.

16. Jag är född i Karlskrona, Blekinge.
17. Jag är väldigt rastlös och jag behöver ha något att se framemot och att det ska hända något hela tiden.
18. Jag tar oftast på mig alldeles för mycket, tror att jag har mer tid än vad jag egentligen har osv.
19. Jag hatar mig själv för att jag är för feg för att använda de resterande 98% av min garderob som bara hänger där
- och jag får nästan alltid ångest över vad jag haft på mig och att jag inte bara tog det jag ville haft egentligen.
20. Någon gång måste jag fira nyår i New York, åka tuktuk i Thailand, gå på den Kinesiska muren, simma med hajar och hoppa fallskärm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0