if you're not failing, you're not trying hard enough

Att jag var uppe så tidigt imorse var ett riktigt under! Nu har jag precis kommit en bra bit på mitt Nk arbete och det är väl ungefär det jag gjort sedan jag kom hem. Första lektionen idag bestod av brottning, en sport som jag verkligen inte förstår mig på, men det ska väl finnas något för alla! Sedan hade vi massage även denna veckan på hälsopedagogiken för att sedan avsluta dagen med samhäll och redovisning. Skönt att ha det gjort. Nu vill jag egentligen dra på mig träningskläderna och traska bort till gymmet men det tillåter inte riktigt benen. Får hålla ut tills imorgon då jag först ska på Fannys diplomering i step (?) innan det blir Zumba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0