"Slow down you crazy child, take the phone off the hook and disappear for a while"

Helgen har bestått av en hel del blandade känslor. Har egentligen inte mycket att klaga på, men jag antar att det är då man hittar småsakerna som bara är en gnutta värre än allt annat. Jag har iallafall hunnit med bl.a. lite jobb, träning, grillmys, shopping och kalas för både min goa systerson Leo som blev 2 år idag och även för Fanny som också fyller idag! Tanken var ju att jag skulle både jobba och gå på Sportlife konventet, men efter denna veckan är jag helt galet utmattad både fysiskt och psykiskt. Men som vanligt på söndagar är det nya tag som gäller och jag laddar om inför en ny vecka! Bjuder även på en låt som påminner mig själv om att jag faktiskt kan stanna upp och andas ibland Billy Joel – Vienna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0